Hola guapas!

Det var verkligen skönt att ta en lång paus från bloggen, även fast jag får lite dåligt samvete för de som kollar in på min blogg varje dag.
Men jag vill inte börja lite halvdant, även om det kommer bli så i början.
Det har hänt så himla mycket sen sist, har börjat spela fotboll igen, träffat mycket vänner, sleepover med tjejerna, fått min första lön m.m.
Och nu är det äntligen lov! Hur skönt som helst!
Det här lovet ska jag ta det lugnt, kanske köra en del två på sleepovern, annars jobba, träna, sova, bio och träffa vänner.
Min Estisk kommunikations-uppgift. Den är inte så fin, för den ser lite barnslig ut, men jag var tvungen att ha med allt som jag hade med för uppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0