like a rollercoaster

Just nu är jag för lat för att ta/lägga in bilder så det kommer imorgon.
Igår så ringde de från ett företag som jag hade gjort en intresseanmälan för förut och sen hade vi en telfonintervju och nu har de erbjudit mig jobb som mötesbokare!
De ville att jag skulle komma på utbildning redan på torsdag(!!)
Dock vet jag inte om jag ska tacka ja eller inte rör jag vet inte så mycket om företaget och man får bara betalt om man lyckas boka möten.
Men pengar är ju alltid pengar och jag vill ha pengar så jag måste fundera tills de skulle ringa upp på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också!!!!

2011-12-12 @ 10:06:25
URL: http://byragda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0