I´m in shock

Jag känner att jag är i lite chocktillstånd nu..
Halv ett idag när jag var hemma från skolan så mådde jag lite dåligt så jag tänkte ta en powernap.
Sen när jag vaknar strax innan kl fem så är jag helt övertygad om dett det är mitt i natten och jag har missat träningen.
Jag var övertygad om att alla klockor går fel och att den var strax innan fem på morgonen och att resten av familjen sov på övervåningen.
Men när jag gick upp och såg att ingen låg i sin säng så fick jag lite panik.
Nu är jag iallfall helt normal igen och jag fattar att klockan är halv sex och snart ska jag till träningen..

Kommentarer
Postat av: erika

vad önskar du dig i julklapp? :D

2011-12-07 @ 18:34:25
Postat av: evelinasigetty

vad fin blogg :) gå in på min blogg och se en bild från 3 år sen och nu och om du tycker det är stor skillnad,k lite kul ;)

2011-12-15 @ 21:58:02
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0