friday

Så igår var en lång dag med mycket som hände.
Sara kom och mötte mig vid min skola innan jag skulle ta mitt enskilda skolfoto.
Sen åkte vi hem till pappa och åt och så.
Sen idag så har jag gått i skolan bara. Vi har egentligen engelska nu, men jag orkar inte skriva på tavlan som hon vill att de som är klara ska.
Senare ikväll ska jag nog träffa Lisa, egentligen skulle jag fota med Linda i fotostudion men hon blev sjuk.
Här får ni tre bilder från när jag och Linda såg första livesändningen av True Talent. Den 6/11 ska jag +1 se en till.

Kommentarer
Postat av: Ragdish

ÅH, Danny är så jääääkla snygg!!!

2011-10-08 @ 18:39:27
Postat av: ekva

av: av nordea, banken haha :p <3

2011-10-09 @ 18:36:16
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0